Badania Marketingowe

Pozytywne relacje z nabywcą, są nie mniej ważne, jak doskonałe kontakty z pośrednikami, hurtownikami wskazanych marek, zwłaszcza tych na które jest pokup. Pożądane byłoby poddać próbie, jak indywidualne wyroby rozdysponowane są na półkach, czy towary konkretnej marki zdobywają lepsze miejsca, aniżeli wobec innej marki. Należałoby zorientować się, czy jest to właściwe z wymaganiami klientów. Ten model badania marketingowego nosi terminologię store check i może zwrócić uwagę na wiele bardzo intrygujących faktów odnośnie towarów w danym sklepie, zwłaszcza w sytuacji, gdy analiza zostanie rozbudowana o wywiad z dyrektorem sklepu. W wywiadzie opisywane są problemy dynamiki sprzedaży, zainteresowania odbiorców wskazanym rodzajem produktu, czy odpowiedzi użytkowników na niedobór konkretnej marki/artykułu. Tak urzeczywistniane badania marketingowe to tylko niektóre sposoby użycia zasobnej oferty agencji badawczych, przesłanej do małych i średnich działalności. Pozostałe badania marketingowe, które śmiało można faworyzować to: badania satysfakcji klientów, badania preferencji rynku lub badania segmentacyjne. Taki asortyment podyktowany jest przystosowaniem każdego z nich do celu poznawczego, nabywcy.
Szczegóły strony www.cebris.pl:
Podlinkuj stronę www.cebris.pl:
Odwiedziny robotów:
52